دانش و اخبار هزاره سوم

1
موسسه خیریه خادمین کتیج
2
موسسه خیریه خادمین کتیج
3
موسسه خیریه خادمین کتیج

به وب سایت تکنولوژی و تمدن هزاره خوش آمدید

تبلیغات شما

نماینده سازمان ملل: دریاچه ارومیه به زندگی بازمی‌گردد.

نماینده دفتر توسعه ملل متحد در ایران در یادداشتی به مناسبت روز جهانی آب از بازگشت زندگی به دریاچه ارومیه سخن گفت. او وضعیت دریاچه ارومیه را با چهار سال پیش مقایسه کرده است.

 نماینده سازمان ملل: دریاچه ارومیه به زندگی بازمی‌گردد.


برچسب‌ها: دریاچه ارومیه مرگ دریاچه خشکسالی ایران شورترین دریاچه دنیا ارومیه آذربایجان غربی مشکلات کمبود آب آب مایه حیات موسسه خیریه موسسه خیریه خادمین کتیج خادمین کتیج فنوج آب حیات دوباره دریاچه
ادامه مطلب

شاید آنچه ما می‌بینیم 'سفینه‌های موجودات فضایی باشد'

دانشمندان می‌گویند انفجار سریع امواج رادیویی در کهکشان‌های دوردست ممکن است حاکی از وجود موجودات بسیار پیشرفته‌ای باشد که پیشرانه سفینه‌های خود را برای سفر بین ستارگان به کار می‌اندازند.

انفجارهای سریع رادیویی (FRB) پدیده‌ای است که در سال ۲۰۰۷ شناخته شد و از آن زمان تاکنون رادیوتلسکوپ‌های عظیم حدود بیست مورد از این امواج پرانرژی را ثبت کرده‌اند که هر کدام حدود چند هزارم ثانیه طول می‌کشد.

دانشمندان برای این پدیده توضیحی ندارند، تنها چیزی که می‌دانند این است که این پدیده در کهکشان‌هایی رخ می‌دهد که میلیاردها سال نوری با سیاره ما فاصله دارد.


برچسب‌ها: موجودات فضایی فضا اخبار نجوم اخبار فضا دانشمندان دانسته های جدید مسائل حل نشده علم علمی موسسه موسسه خیریه خادمین کتیج دانش فرازمینی
ادامه مطلب

موسسه خیریه

صفحه قبل 1 صفحه بعد

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف